Monday 14 July 2014

The Reasons

Assalamualaikum !~

Hai bersama saya lagi Ms. A.D pd hari yg ceria ni, eh ? hahaha *berangan jd DJ pulak*

So, amacam puasa ? hahh da beli baju raye ke ? me ? not yet ! lek lu .. hehe

Skg aku bkn nk cite psl cita2 aku konon nak jd DJ atau psl puasa … atau hari raya … no no no !

Aku rase kau tahu ap yg aku nak cite, tp aku x tahu lah kau tahu ke x … *pehh ayat*

Hahaha entry kali ni aku nak tulis psl story yg aku da K.I.V tu …

Orait, npe aku tulis *saat2 akhir* laa, plan baik punye laa … kan ?

Yg sebenarnya, plan baik punye tu x de la baik sgt pown ! Well, SKNKA.. haha suke hati aku je, em sebenarnya kami nak keluar asrama …~ hikhok !

Well, skrg kan da sem. 3 .. so, ad banyakkk assignments *cehhh* senanya, same je .. mase sem. 2 pown byk gak.

So, kesusahan yg dialami oleh kitorg *haha ayat* mse sem.2 tu buatkan kitorg decide utk keluar asrama ble sem. 3 … so dat we can do our assignments dgn lebih TENANG dan BEBAS !

OK, it just getting boring to write abt assignments .. emm yeah, assignments sem ni pown blm siap ! hohh ~

Orait, tu sbb yg 1st lahh. Next !

Well, I dunno lahh dorang keluar atas sbb ap lg kan. Yg pasti, mmg ad sbb2 lain la.

Kalau aku, aku nak spend time dgn family ! hahaha lg pown adik aku nak UPSR dahh .. mama bz, dlu time aku nk UPSR, mama yg ajar … skg, dia x sempat nk ajar adik … so, aku lahh yg kne ajar dia … J

Lg …… em … well, da besar kan, rse x bebas nak buat itu ini kat hostel … yaa, I just can’t follow d rules … but I did . I followed d rules n dat makes me felt horrible ! hehe

Ad gak yg ckp umur cm kitorg ni x sepatutnya dok hostel … da besar … lg satu, kitorg form 6 kne byk bace newspaper … kne tgok berita … kat hostel ? hehh mmg x laa … klau newspaper tu mmg la ad, tp … em.

Haippp jgn fikir kitorg keluar sbb takut dgn hantu or something like dat aa ~ huhu.

Aku x berniat pown nk buruk2 kan hostel ke ap … so, korang yg dok hostel tu tahu lah kan ap kurang n lebihnya klo stay kt hostel dr bukak mata pg2 tu, smpai la nk pejam mata mlm kang.

Psl dorm, toilet, bilik gosok, surau, DM, bilik prep, hahh mne lg ? faham2 je lahh.

SHARING IS CARING ! ohhh yeke … harhar

Oh yaa, aku ni seorang yg x suke dibebankan dan membebankan org lain. This year, pas Mai kluar asrama, aku yg kne jd K.D … mula2 rse cm boleh, but then I realize … I just can’t do it. L aww, it makes me hurt ! Aku nk mrh adik2 dorm, nk tego ap yg salah … tapi, aku x suke nk mrh org n aku x reti nk mrh or bebel kt dorang …

So, what happen ? aku dok pendam jerr … sakit hati bhaii … but, pretend like nothing happen laa … buat je la perangai childish aku tu dpn dorang .. kang ckp lebih2 ………….. em. :’)

Wokay ! Shiera … em dia asyik tanye je menyesal x keluar asrama .

Setiap kali dia tnye soalan tuu, aku tetap jwb TAK. Yup, mmg ad sikit prob psl transport. But, I don’t mind as long as I’m happy with my life. Walaupun pg tu kne tumpang org, *tp aku byr kann* n balik plak kne balik naik bas yg limited edition tu. Kalau xde bas, hahh pandai2 la hidup. *kwn mesti ad function* :D
Em tu je la kowt. Ok bye !

Ms. A.D J

Sharing is caring. Caring is loving. Loving is killing. Ugh dying ~ T.T

No comments:

Post a Comment